שירותי ניהול כספים (CFO) חיצוניים

בית שירותי ניהול כספים (CFO)

מנהל הכספים (CFO) - המומחה הפיננסי שלך ויד ימינך בכל החלטה עסקית

בתחילת חיי הסטארט-אפ

צמיחה מהירה הגוררת גידול מהיר בכוח אדם ובהוצאות. העדר או מעוט הכנסות. פניה לשווקים/משקיעים בינלאומיים. גיוס כסף ממשקיעים מתוחכמים היוצרים דרישה לרמת ניהול ודיווח גבוהה

אחרי הגיוס הראשון

צוות של 10-50 עובדים. פיתוח בשלבים מתקדמים ומכירות בהיקף קטן. תחילת פעילות בינלאומית, הקמת חברה בת (או מלוי בתוכן של חברת אם זרה). המשך מימון ע"י הון זר, לרוב מקרנות הון סיכון

הבעיה

חברות הייטק צעירות בד"כ מנוהלות בידי יזם טכנולוגי ללא רקע בתחום הפיננסי. אין להן משאבים כספיים ונהוליים להפעיל פונקציה פיננסית איכותית במשרה מלאה. לחברות צעירות יש לעיתים נטיה להתעלם מבעיות פיננסיות, עד לשלב האין ברירה שבו לרוב נגרם נזק לחברה.

הפתרון

שימוש בשירותי ה-Outsourcing האיכותיים של Top Finance כפונקציה פיננסית שתבנה ותנהל מערכת דיווח וניהול כספי, כבר בשלב ראשוני של חיי החברה ותדע לצמוח איתה באופן מודולרי.

מנהל כספים

מה כוללים שירותי ה-CFO שלנו

שירותי ניהול כספים במיקור חוץ
  • בניית מודל פיננסי ותוכנית עסקית
  • סיוע בגיוסי הון
  • ניהול תזרים מזומנים ועבודה מול בנקים
  • בניית תקציב הוצאות וניהול תקציב מול בפועל
  • דיווח תקופתי למשקיעים
  • פיקוח כספי על רכש
  • טיפול בנושאי שכר, בניית נהלי עבודה, אופציות וכדומה
  • אחריות על הנהלת החשבונות, החשבות והשכר

אנחנו מאמינים בלקוחות שלנו ובעבודה המשותפת ביחד

שירותי CFO - ניהול כספים לאסטרטגיה פיננסית מוצלחת

סמנכ"לי הכספים של Top Finance כאן בשביל להיות יד ימינך בניהול הכספים של הסטארט-אפ שלך. אנו מעניקים שירותים מקצועיים הכוללים ניהול תפעולי, בקרה והתווית האסטרטגיה בכל הקשור לניהול הכספים בחברות הייטק וסטארט-אפים.

עם ניסיון של מעל יותר מ-20 שנה בהקמה וניהול מערכות כספים בחברות הייטק וכן ליווי של עשרות חברות בגיוסי הון, אנו מציעים ללקוחותינו שירות של מומחים על מנת לסייע בקבלת החלטות מושכלות בנושאים פיננסים ואסטרטגיים ובמציאת פתרונות מקיפים המתאימים לחברה בהתאם לצרכיה, במטרה לסייע לכם במימוש החזון, מהחלום ועד ההגשה From Pre -Seed To IPO.

ליווי מקצועי של סמנכ"ל כספים מומחה פיננסי הינו הכרחי עבור סטארט-אפ שרוצה להצליח בריצת המרתון המאתגרת של עולם היזמות בהייטק. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי ללוות בכל גיוס הון, לייעץ ולשקול יחד כל החלטה, ולעמוד לצידכם בדרך להצלחת החברה.

מדוע הלקוחות שלנו בוחרים ב-Top Finance

ליווי של צוות הניהול

סמנכ"לי הכספים שלנו הינם חלק מהצוות שלך. סמנכ"ל הכספים מספק מעטפת שירותים ותכנון אסטרטגי ופיננסי ומשמש מנטור ויועץ בכל שלב ובכל עסקה לאורך הדרך. בנוסף, לקוחותינו מקבלים ליווי וייעוץ מלא מצוות הניהול של Top Finance המורכב מאנשי מקצוע עם השכלה בראיית חשבון, כלכלה ומנהל עסקים, בעלי ניסיון כמנהלי כספים ובגיוסי הון בחברות הייטק וסטארט-אפים.

עוזרים לכם להתמקד בפיתוח הסטארט-אפ

ניהול כספים בחברה דורש ידע מעמיק, זיהוי הזדמנויות, הבנה וניסיון במשא ומתן מול משקיעים ותכנון אסטרטגי מוצלח. בשירותי ה-CFO שלנו אנו מציעים לכם אחריות ומקצועיות בניהול הפיננסי של הסטארט-אפ וחברת ההייטק שלכם, על מנת שאתם כיזמים תוכלו להתמקד בפיתוח וקידום החברה והגשמת מטרותיכם.

זמינות גבוהה

המומחים הפיננסיים שלנו זמינים בכל עת כדי לייעץ, לסייע וללוות אתכם בכל מהלך של קבלת החלטות, בחינת הזדמנויות ובכל שאלה בניהול והתפעול הפיננסי של החברה.

שירות גמיש ומותאם אישית

אנו מעניקים שירותי ניהול כספים מותאמים אישית, בהתאם לצרכי החברה שלכם, לאורך כל שלבי הצמיחה. היקף השירות ותפקידו של סמנכ"ל הכספים במיקור חוץ מטעמנו יכול להשתנות באופן גמיש לפי דרישותיכם וצרכי החברה המשתנים.

Skip to content