שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ

בית שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ

הנהלת חשבונות מותאמת לצרכי הסטארטאפ שלך מרגע הזינוק

הנהלת החשבונות מהווה את הבסיס לידע הפיננסי של הסטארט-אפ שלך. פתרון הנהלת חשבונות מקצועי ויעיל ייצור עבורך בסיס איתן.

בתחילת חיי הסטארט-אפ

מספר עובדים מצומצם, לעיתים היזמים בלבד, היקף ההוצאות מינימלי. הנהלת החשבונות נתפסת ככורח בירוקרטי בלבד ואין רצון, או יכולת להשקיע בה כבסיס לעתיד. לעיתים נעזרים במנהלי חשבונות שאינם בקיאים בצרכים העתידיים של חברת הייטק.

אחרי הגיוס הראשון

החברה צומחת ונדרשת לספק מידע באיכות גבוהה להנהלה ולמשקיעים, או לגופים ממשלתיים. לדוגמה: דוחות כספיים דולריים ובאנגלית, הכוללים מידע ממועד תחילת הפעילות.

הבעיה

היעדר יכולת לספק נתונים חשבונאיים ודוחות כספיים באיכות ובמהירות הדרושה בזמן גיוס ולאחריו. הבעיה נובעת מחוסר הבנת החשיבות של בניית תשתית הדיווח הכספי כבר בתחילת הדרך באמצעות הנהלת חשבונות המתמחה בצרכים העתידיים של חברת הייטק.

הפתרון

שירותי הנהלת החשבונות של Top Finance נבנו במיוחד לצרכי חברת ההיטק הצעירה. התשתית הנכונה מוקמת בצורה מודולרית מיום תחילת הפעילות (הנהלת חשבונות רב מטבעית באמצעות מערכות מידע מתקדמות בענן -SAP Cloud) ללא עלות כספית נוספת.

הנהלת חשבונות במיקור חוץ

מה כוללים שירותי הנהלת החשבונות החיצונית שלנו

חברת top finance
  • הנהלת חשבונות כפולה
  • הנהלת חשבונות רב מטבעית
  • הנהלת חשבונות באנגלית, רוסית גרמנית או צרפתית
  • הפקת דוחות בשקלים ובמט"ח
  • דוחות גיול ספקים ולקוחות
  • מערכת לניהול דוחות נסיעה לחו"ל
  • התאמות ספקים וניהול תשלומים
  • התאמות לקוחות כבסיס לגבייה חכמה
  • דיווחים ותשלומים לרשויות
  • דיווח שוטף ושנתי של ניכוי במקור מספקים 856
  • שימוש בתוכנות המובילות SAP, SAP Cloud, פריוריטי, Netsuite וחשבשבת
  • הכנה לביקורת רואי חשבון
  • ניסיון רב שנים בעבודה מול ה Big 4

אנחנו מאמינים בלקוחות שלנו ובעבודה המשותפת ביחד

הנהלת חשבונות שתיצור עבורכם תשתית פיננסית איתנה

שירות הנהלת החשבונות החיצונית שלנו נועד להעניק לכם ניהול ותפעול פיננסי לעסק בצורה נוחה, יעילה ומהירה, שיאפשר התנהלות מסודרת ובניית תשתית פיננסית, כבר מתחילת הדרך כסטארט-אפ, לאורך שלבי צמיחת החברה וכן כחברת הייטק גלובאלית ויציבה.

צוות המומחים שלנו יעניק לכם שירות פיננסי מקיף ופתרונות מדויקים ומותאמים אישית בהתאם לצרכים הספציפיים של החברה, באמצעות ידע מקצועי וניסיון רב שנים וכן שימוש במערכות דיגיטליות מתקדמות. אנו מאמינים בעבודה משותפת יחד עם לקוחותינו, בהענקת זמינות מלאה והקשבה לצרכיהם, במטרה לספק שירות איכותי ופתרון כולל בתחום הכספים.

מדוע הלקוחות שלנו בוחרים ב-Top Finance?

יחס אישי

בעבודה מול לקוחותינו אנו שמים דגש על ניתוח מעמיק של צרכיהם ומטרותיהם, תקשורת פתוחה באופן שוטף, וכן הקשבה ומחויבות ללמוד ולהשתפר בשיתוף פעולה לכל אורך הדרך, על מנת להתאים ולדייק את שירותנו בצורה הטובה ביותר ולהעניק פתרונות פיננסיים מותאמים אישית ושירות מקצועי ואיכותי. 

מעורבות גבוהה של צוות הניהול

צוות הניהול הבכיר של Top Finance, המורכב מאנשי מקצוע עם ניסיון של מעל 20 שנה בהקמה וניהול מערכות כספים בחברות הייטק, מתחייב ומקפיד על מעורבות אישית וסיוע בעבודה מול כל לקוח, תוך היכרות מעמיקה עם צרכיו וקשר רציף במהלך כל שלבי הצמיחה של החברה.  

דייקנות ומקצועיות

אנו מאמינים כי המצוינות והמקצועיות נמצאת בפרטים הקטנים. צוות העובדים שלנו כולל אנשי מקצוע מתחומי הפיננסים השונים, המקפידים על מתן שירות איכותי, ירידה לפרטים וחשיבה על כל ההיבטים עבור ניהול הכספים לסטארט אפ שלך, כל זאת במטרה להיערך נכון לשינויים שיכולים להופיע בשלבי צמיחת העסק ולסייע בהשגת היעדים שלך.

מחויבות לחדשנות ולשיפור תפעולי

אנו שואפים להיות חברת שירותים פיננסית מובילה אשר מתמקדת בהעצמת הלקוחות שלנו באמצעות השירותים לניהול פיננסי שאנו מעניקים. העבודה איתנו כוללת שימוש בתוכנות המובילות בשוק מערכות המידע הארגוני, שילוב AI וכן מערכות אוטומטיות המסייעות לניהול ותפעול פיננסי נוח, יעיל ומהיר, בהתאם לתקנות רשויות המס בישראל.

התנהלות ואופי העבודה מול לקוחותינו

אנו משתמשים בטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות, אליהן קיימת גישה תמידית ללקוח, המתממשקות עם פורטל דיגיטלי המכיל את החומר הפיננסי של הלקוח. כמו כן, קיימת התממשקות עם המערכות הבנקאיות המאפשרת ניהול וצפייה של נתונים פיננסיים באופן יומיומי. בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח אנו מספקים דוחות ושקיפות מלאה.

מהם היתרונות של שירות הנהלת חשבונות במיקור חוץ?

  • כחברת סטארט-אפ צעירה וקטנה אין צורך בהכרח באיוש משרה מלאה של הנהלת חשבונות פנימית בשל היקף עבודה נמוך יחסית. קבלת שירות הנהלת חשבונות חיצוני יהווה פתרון הולם ומקיף עבור צרכיה של חברת הייטק בתחילת דרכה.

 

  • שירות הנהלת חשבונות במיקור חוץ שלנו יעניק לכם מחלקה עם אופרציה שלמה לניהול כספים, עם אנשי מקצוע המתמחים כל אחד בתחומו, בעוד הנהלת חשבונות פנימית לרוב תהווה מחלקה של עובד יחיד שאינו בהכרח מתמקצע במגוון תחומי הכספים.

 

  • אנו עובדים עם מספר רב של לקוחות, מה שמאפשר לנו חשיפה מרבית לשיטות עבודה וניהול שונות ומגוונות ולראייה רחבה בתחום הפיננסי, דבר המקנה לנו את היכולת לספק לכם מבחר רעיונות ומציאת פתרונות מותאמים ומדויקים עבורכם.

 

  • ניסיון רב השנים של הצוות הניהולי שלנו בתחום הכלכלי והחשבונאי מהווה יתרון עצום לחברות סטארט-אפ צעירות ומאפשר קבלת שירות ברמה הגבוהה ביותר.
Skip to content